نمایندگی اپل نجف آباد

به اطلاع شما می رسانیم مرکز نمایندگی تعمیرات اپل نجف آباد خدمات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می دهد. این خدمات شامل تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت آیفون است. این مرکز تشکیل شده از یک کادر مجرب و باتجربه در حوزه تعمیرات موبایل آیفون است. همچنین این مرکز از تجهیزات مجهز و پیشرفته برای تعمیرات استفاده می کند. قطعاتی که متخصصین برای تعویض استفاده می کنند اصل و اورجینال هستند.

نمایندگی اپل نجف آباد

نمایندگی تعمیرات اپل اکنون شعبه فعال به صورت حضوری در شهر نجف آباد ندارد اما شما کاربران عزیز می توانید به صورت غیر حضوری و ارسال بسته به شعبه مرکزی از خدمات این مرکز بهره مند شوید. همچنین برای دریافت خدمات می توانید به صورت حضوری به شعبه مرکزی مراجعه کنید. جهت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق دکمه زیر با کارشناسان نمایندگی در ارتباط باشید.

روند تعمیرات گوشی اپل در نمایندگی اپل نجف آباد چگونه است؟

1-عیب یابی گوشی توسط کارشناسان نمایندگی اپل

قبل از آغاز فرایند تعمیرات،کارشناسان مجموعه گوشی شمارا عیب یابی می کنند و با توجه به خرابی گوشی روند تعمیرات شروع می کنند. نمایندگی تعمیرات اپل نجف آباد از کارشناسان حرفه ای و باتجربه تشکیل شده است که این کارشناسان تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی شمارا با دقت بالا و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می دهند.

2-آغاز روند تعمیرات گوشی آیفون در نمایندگی اپل

پس از گذراندن مرحله عیب یابی دقیق گوشی اپل در قسمت بعد تعمیرکاران با توجه به خرابی گوشی روند تعمیرات را آغاز می کنند. اگر هنگام تعمیرات کارشناسان تشخیص دهند قطعه ای باید تعویض شود،آن را تعویض می کنند. این مرکز تنها از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کند.

خدمات سخت افزاری که در این مرکز ارائه می شود شامل تعمیر و تعویض هارد،تاچ ال سی دی،برد و… همچنین خدمات نرم افزاری همچون داغ شدن گوشی اپل،خالی شدن ناگهانی باتری،هنگ کردن گوشی اپل،خاموش شدن مداوم گوشی اپل  در این مرکز ارائه می شود.

4-تعمیر و تعویض قطعات اصل در نمایندگی اپل

با توجه به نظر تعمیرکاران مرکز نمایندگی اگر گوشی از ارتفاع زیادی ضربه و آسیب سنگینی دیده باشد،احتمالا قطعات داخل گوشی آسیب دیده اند و باید تعمیر و یا تعویض شوند. اینکه قطعه مورد نظر قابل تعمیر باشد یا نه بستگی به نظر کارشناس نمایندگی دارد.

گاهی اوقات هزینه تعمیر قطعه با تعویض آن تفاوت خاصی ندارد و بهتر است قطعه تعویض شود.لازم به ذکر است که استفاده از قطعات اورجینال و اصل از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اگر قطعه استفاده شده در گوشی اورجینال نباشد ممکن است در آینده مشکلات بیشتری را برای گوشی به وجود آورد. نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در نجف آباد از قطعات اصل استفاده می کند و مشتریان عزیز با اطمینان خاطر می توانید گوشی خود را به دست کارشناسان این مجموعه بسپارید.

نمایندگی اپل نجف آباد

5-مراحل ارسال کالا به نمایندگی تعمیرات اپل نجف آباد

  • بسته بندی ایمن و محکم موبایل به طوری که هنگام انتقال در پست آسیب نبیند.
  • شرح مشکل دقیق گوشی در یک برگه توسط مشتری و قرار دادن آن در بسته پستی
  • ارسال گوشی به نمایندگی تعمیرات اپل
  • تحویل گوشی به نمایندگی تعمیرات اپل
  • بررسی گوشی توسط کارشناسان مجموعه و عیب یابی و در نهایت تخمین زدن هزینه تعمیرات
  • تماس با مشتری و اعلام هزینه حدودی تعمیرات
  •  در صورت دریافت رضایت مشتری روند تعمیرات شروع می شود.
  • اگر گوشی نیاز به تعویض قطعه داشته باشد به مشتری اطلاع داده می شود.
  • بعد از پایان روند تعمیرات گوشی توسط کارشناسان نمایندگی تست می شود.
  • ارسال شماره کارت جهت پرداخت هزینه
  • ارسال دستگاه مورد نظر به آدرس داده شده توسط مشتری(بسته بندی کاملا ایمن و محکم صورت میگیرد تا هنگام انتقال آسیبی به گوشی وارد نشود)
  • پس از تعمیر گوشی به مشتری گارانتی معتبر ارائه می شود.
  • تحویل دستگاه به مشتری
  • ارسال کد پیگیری به شماره موبایل درج شده روی بسته ارسالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس تعمیرات