نمایندگی اپل کرمانشاه

نمایندگی تعمیرات اپل کرمانشاه با استفاده از کارشناسان حرفه ای و با تجربه،خدمات تعمیرات گوشی آیفون را به صورت حضوری در شعبه مرکزی و غیر حضوری در سراسر کشور ارائه می دهد. دقت و تجربه در تعمیرات گوشی اپل از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا یک اشتباه کوچیک هنگام تعمیرات می تواند مشکلات زیادی را برای گوشی شما به وجود بیاورد. کارشناسان و متخصصان این نمایندگی طی چندین دوره آموزش،با کسب تجربه های زیاد بهترین خدمات را در زمینه تعمیرات اپل به شما عزیزان ارائه می دهند.

نمایندگی اپل کرمانشاه

در این مقاله قصد داریم انواع تعمیرات گوشی اپل در کرمانشاه را به طور مختصر شرح دهیم و در آخر فرایند تعمیر و استفاده از خدمات این نمایندگی به صورت غیرحضوری،برای شما توضیح دهیم .

نمایندگی تعمیرات اپل کرمانشاه چه خدماتی را ارائه می دهد ؟

تعویض باتری اورجینال به همراه گارانتی

تعویض باتری اورجینال به همراه گارانتی

میزان عمر باتری گوشی آیفون،کاملا به نحوه استفاده از گوشی بستگی دارد. استفاده کردن از گوشی هنگام شارژ،افزایش دمای گوشی و استفاده از شارژر های فیک می تواند به مرور زمان سبب آسیب به باتری و کاهش درصد سلامت باتری شود . زمانی که ظرفیت نگهداری شارژ گوشی به میزان خیلی کمی رسید،باید به فکر تعویض باتری گوشی خود باشید. نمایندگی اپل کرمانشاه کلیه خدمات تعمیرات گوشی آیفون از جمله تعویض باتری را انجام می دهد. این فرایند باید توسط کارشناسان باتجربه و مورد اعتماد صورت گیرد .

تعویض صفحه نمایش و تاچ ال سی دی

صفحه نمایش و تاچ ال سی دی گوشی آیفون ممکن است به دلایلی همچون ضربه شدید،نفوذ آب و رطوبت،فشار زیاد و استفاده طولانی مدت خراب شود. هنگام مشاهده علائم زیر بهتر است به تعمیرکار مراجعه کنید زیرا به احتمال زیاد گوشی شما نیاز به تعویض قطعه دارد . کارشناسان نمایندگی اپل کرمانشاه با استفاده از قطعات اصل و اورجینال کلیه خدمات تعویض قطعات را با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می دهد.

  • ترک خوردن صفحه نمایش و وجود شکستی های زیاد
  • خراب شدن لمس گوشی و عدم پاسخگویی تاچ
  • وجود نقاط سیاه یا سفید ثابت بر روی گوشی
  • سیاه شدن کل صفحه نمایش

سایر مشکلات سخت افزاری

تعویض صفحه نمایش و تاچ ال سی دی

به طور کلی تعمیرات گوشی آیفون در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قرار می گیرد. خدمات تعمیرات سخت افزاری شامل مشکلات مربوط به باتری،خرابی صفحه نمایش،مشکلات دکمه های گوشی ایفون،خرابی دوربین،مشکلات مربوط به اسپیکر و میکروفن،عدم شارژ شدن گوشی و خرابی پورت و … می توان اشاره کرد. تشخیص اینکه مشکل گوشی شما مربوط به بخش سخت افزاری است یا نرم افزاری،باید توسط کارشناس باتجربه صورت گیرد . زیرا تشخیص و تعمیرات غلط می تواند سبب ایجاد مشکلات دیگر شود .

 مشکلات نرم افزاری

ممکن است زیاد با مشکلات نرم افزاری گوشی ایفون روبرو شده باشید. مشکلات نرم افزاری شامل هنگ کردن و عملکرد کند گوشی،مشکلات اتصال مربوط به وای فای و بلوتوث،عدم باز شدن برنامه هاو … است. در برخی مواقع مشکلات بسیار سطحی هستند و با راهکار های ساده ای همچون ریستارت کردن گوشی حل می شوند. اما بعضی از مشکلات نرم افزاری تنها توسط کارشناسان متخصص در این زمینه قابل حل است. نمایندگی اپل کرمانشاه برای هر دو زمینه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری،کارشناسان متخصص مربوط به خود را دارد،شما عزیزان با خیال راحت در صورت مشاهده هر مشکلی می توانید با کارشناسان نمایندگی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی اپل اصفهان

فرآیند تعمیر و ارسال دستگاه از سوی نمایندگی اپل

فرآیند تعمیر و ارسال دستگاه از سوی نمایندگی اپل

در این بخش نحوه استفاده از خدمات غیرحضوری نمایندگی اپل کرمانشاه را شرح دادیم،شما عزیزان در سراسر کشور می توانید از کلیه خدمات تعمیرات گوشی آیفون به صورت تخصصی بهره مند شوید. تنها کافیست از طریق دکمه انتهای صفحه با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشکل گوشی خود را شرح دهید.

  •  بعد از دریافت تلفن همراه شما کارشناسان نمایندگی اپل روند عیب یابی آن را آغاز می‌کنند.
  • پس از اینکه کارشناسان مشکل اصلی گوشی شمارا یافتند با شما تماس می گیرند و روند تعمیرات و هزینه تقریبی را به اطلاع شما می رسانند.
  • در صورت رضایت مشتری روند تعمیرات آغاز می‌شود.
  • در هنگام فرآیند تعمیر، اگر دستگاه نیاز به تعویض قطعه داشته باشد به شما اعلام می‌شود.
  • بعد از تمام شدن روند تعمیرات و تست گوشی،شماره کارت و هزینه دقیق تعمیرات برای شما ارسال می شود.
  • در نهایت دستگاه با بسته بندی ایمن و محکم به آدرس شما ارسال می‌شود.

برای ارتباط با کارشناسان و دریافت مشاوره رایگان از متخصصان نمایندگی می توانید از طریق دکمه زیر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس تعمیرات