نمایندگی اپل اهواز

در نمایندگی تعمیرات اپل اهواز،کارشناسان مجموعه با تجهیزات بروز و پیشرفته بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهند. نمایندگی اپل اهواز خدمات خود را به صورت حضوری و غیرحضوری با شرایط و ضمانت ویژه ارائه می دهد. در این مقاله قصد داریم،ابتدا روند تعمیرات تعدادی از خدمات سخت افزاری را شرح دهیم و در پایان شیوه تعمیرات و نحوه ارسال دستگاه به نمایندگی مرکزی برای بهره مندی از خدمات به صورت غیرحضوری را به طور کامل توضیح دهیم.

نمایندگی اپل اهواز

نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در اهواز

در نمایندگی اپل اهواز بعد از مراجعه شما عزیزان،اگر مشکل اصلی گوشی به طور دقیق توسط کاربر اعلام نشود،کارشناسان ابتدا شروع به عیب یابی گوشی شما می کنند تا عیب اصلی آن را بیابند. پس از اتمام روند عیب یابی،هزینه کامل تعمیرات به صورت دقیق به شما اعلام می شود. در طی روند تعمیرات اگر گوشی نیاز به هزینه دیگری داشته باشد حتما قبل از آن به مشتری گفته می شود.

لازم به ذکر است این مجموعه تنها از قطعات اورجینال شرکتی برای تعویض قطعات استفاده می کند. این امر از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا قطعات در دستگاه بهم ارتباط دارند و فیک بودن یک قطعه می تواند سبب خرابی و یا تاثیر بد روی قطعات دیگر شود و عملکرد صحیح گوشی را مختل کند.

تعمیر هارد گوشی اپل

تعمیر هارد گوشی اپل

تعمیرات هارد گوشی اپل یکی از تعمیرات تخصصی نمایندگی اپل اهواز محسوب می شود. این تعمیرات اصولا شامل تعویض قطعاتی همچون،هارد دیسک یا صفحه نمایش می شود. به طور کلی هارد وظیفه ذخیره اطلاعات گوشی را برعهده دارد،که این قطعه قابل تعمیر و تعویض است. از نشانه های خرابی هارد گوشی اپل می توان به گیر کردن گوشی بر روی لوگو،خاموش شدن ناگهانی گوشی و هنگ کردن آن اشاره کرد. در صورت مشاهده چنین مواردی و حل نشدن آن باید به نمایندگی مورد نظر مراجعه کنید تاهرچه زودتر قطعه تعویض یا تعمیر گردد.

بیشتر بخوانید : تعویض درب پشت گوشی آیفون

تعمیرات تخصصی باتری آیفون

قطعا یکی از مهم ترین قطعات گوشی آیفون،باتری و درصد سلامت آن است. این مورد هنگام خرید و یا فروش این مدل گوشی از اهمیت زیادی برخوردار است. درصد هلث باتری به وضوح نشان دهنده میزان سلامت باتری است و به درستی کاربر را آگاه می کند که آیا زمان تعویض باتری گوشی آیفون فرا رسیده است یا نه. میزان کم شدن این درصد کاملا به نحوه استفاده فرد از گوشی بستگی دارد. کار کردن با گوشی هنگام شارژ شدن،استفاده از شارژر و یا کابل های غیر اصل و فیک و کارهایی که سبب افزایش دمای بیش از حد گوشی شود،می تواند منجر به کاهش طول عمر باتری و درصد سلامت آن شود.

بیشتر بخوانید : علت باد کردن باتری گوشی آیفون

تعمیر و تعویض اسپیکر گوشی

تعمیر و تعویض اسپیکر گوشی

از علت های خرابی اسپیکر گوشی آیفون می توان به نفوذ رطوبت و آب و قرار گرفتن ذرات و گردغبار بر روی قسمت خروجی اسپیکر اشاره کرد. در برخی موارد خرابی این قطعه به دو مورد ذکر شده ربطی ندارد بلکه به علت فرسودگی رخ می دهد و تنها باید قطعه مورد نظر تعویض گردد که باید برای این کار باید به کارشناسان متخصص در نمایندگی آیفون اهواز مراجعه کنید.

تعمیر مین برد گوشی اپل

مین برد یا همان مادر برد یکی دیگر از قطعات اصلی و مهم گوشی اپل است. این قطعه همانند پل اتصال عمل می کند و وظیفه آن اتصال و کنترل قطعات سخت افزاری گوشی است. مین برد شامل پردازنده و سایر تراشه های مهم گوشی می شود و این قطعات را به یکدیگر ارتباط می دهد. بنابراین خراب شدن این قطعه می تواند سبب عدم عملکرد صحیح گوشی شود و ارتباطات بین قطعات را قطع کند. معمولا مین برد گوشی های اپل قابل تعمیر است،اما بازهم به مواردی مثل میزان خرابی بستگی دارد.

فرآیند تعمیر در نمایندگی اپل اهواز

فرآیند تعمیر و ارسال دستگاه از سوی نمایندگی اپل

در پایان در این بخش،فرایند و نحوه ارسال گوشی به نمایندگی تعمیرات اپل اهواز برای عزیزانی که نمی توانند به صورت حضوری در نمایندگی مرکزی از خدمات بهره مند شوند،به طور کامل شرح شده است. این نمایندگی با به کارگیری کارشناسان باتجربه و حرفه ای،به طور دقیق روند تعمیرات گوشی شمارا طی می کنند و پس از اتمام کار دستگاه توسط کارشناس مورد نظر تست و سپس با بسته بندی محکم و ایمن به آدرس شما ارسال می شود.

1- پس از دریافت گوشی شما،کارشناسان مربوطه روند عیب یابی آن را آغاز می‌کنند.

2- بعد از اینکه کارشناسان نمایندگی اپل مشکل اصلی گوشی شمارا یافتند با شما تماس می گیرند و روند تعمیرات و هزینه تقریبی را به اطلاع شما می رسانند.

3-در صورت رضایت شما روند تعمیرات آغاز می‌شود.

4- در فرآیند تعمیرات،اگر دستگاه نیاز به تعویض قطعه داشته باشد به شما اعلام می‌شود.

5- بعد از تمام شدن روند تعمیرات و تست گوشی شماره کارت و هزینه دقیق تعمیرات برای شما ارسال می شود.

6- در نهایت دستگاه با بسته بندی ایمن و محکم به آدرس شما ارسال می‌شود.

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان نمایندگی اپل اهواز و مشاوره رایگان می توانید از طریق دکمه زیر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس تعمیرات