نمایندگی اپل کرمان

نمایندگی تعمیرات اپل کرمان خدمات خود را به طور تخصصی در زمینه تعمیرات به صورت حضوری در نمایندگی مرکزی و غیرحضوری به سراسر کشور ارائه می دهد. این نمایندگی با استفاده از کارشناسان حرفه ای و با تجربه اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب کرده است. در ادامه در این مقاله قصد داریم ابتدا روند تعمیرات گوشی را به طور کامل توضیح دهیم و سپس تعدادی از خدمات سخت افزاری ارائه شده در نمایندگی را شرح دهیم و در پایان هم روش دریافت خدمات به صورت غیرحضوری را بیان کنیم.

بنابراین اگر مشکلی در گوشی آیفون خود حس می کنید و به دنبال یک مرکز معتبر برای خدمات تعمیرات گوشی آیفون در کرمان هستید در این مقاله با ما همراه باشید .

نمایندگی اپل کرمان

روند تعمیرات گوشی آیفون در نمایندگی اپل کرمان

1. عیب‌یابی تخصصی در نمایندگی

در مرحله اول کارشناسان متخصص در نمایندگی اپل کرمان ابتدا گوشی آیفون شمارا بررسی می کنند تا عیب اصلی آن را بیابند. تعمیرات تخصصی آیفون در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری قرار می‌گیرد و هر بخش  برای تعمیرات کارشناسان مربوط به خود را دارد .

تعمیرات تخصصی گوشی اپل

مشکلات سخت افزاری در برخی مواقع شامل تعویض قطعات می باشد.مشکلات نرم افزاری گاهی در منزل با ریستارت کردن و یا آپدیت کردن سیستم عامل iOS حل می شود،اما در برخی موارد چون مشکل ابتدایی و ساده نیست با راه حل های گفته شده حل نمی شود بلکه باید برای تعمیرات به تعمیرکار حرفه ای و متخصص مراجعه کرد.

بیشتر بخوانید: علت سیاه شدن صفحه گوشی آیفون

2. آغاز روند تعمیرات گوشی در نمایندگی اپل کرمان

بعد از اینکه مشخص شد مشکل گوشی شما شامل کدام بخش تعمیرات می شود،روند تعمیرات آغاز می گردد. قبل از آن کارشناس نمایندگی هزینه حدودی تعمیرات را به مشتری اعلام می کند و در صورت دریافت تاییدیه از سوی مشتری کارشناس اقدام به تعمیر گوشی شما می کند.

بیشتر بخوانید : نمایندگی اپل اهواز

3. تعمیر و تعویض قطعات در صورت نیاز

نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون

در طی روند تعمیرات،به خصوص تعمیرات بخش سخت افزاری اگر کارشناس مورد نظر تشخیص دهد که قطعه ای خراب شده،به مشتری اطلاع می دهد. در برخی مواقع قطعه ای که خراب شده هم قابل تعمیر است و هم قابل تعویض،در این موقعیت کارشناس نمایندگی اپل کرمان با مشورت و دریافت نظر مشتری و اعلام نظر خود،قطعه مورد نظر را تعویض و یا تعمیر می کند.

اما در یک سری از موقعیت ها قطعه خراب شده تنها قابل تعویض است و فرصت آن برای تعمیر گذشته است،مانند هارد سوخته. این نمایندگی تنها از قطعات اصل شرکتی برای تعویض در تعمیرات استفاده می کند. تعویض قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا قرار است قطعه اصلی گوشی جای خود را به قطعه دیگری بدهد و واجب است،قطعه ای که در گوشی آیفون شما قرار می‌گیرد اصل و اورجینال باشد،تا در آینده مشکلات دیگری را به وجود نیاورد،

خدمات رایج سخت افزاری که در نمایندگی اپل کرمان ارائه می شود :

  • تعویض تاچ ال سی دی آیفون
  • تعویض هارد
  • تعویض گلس صفحه آیفون
  • نعویض باتری
  • تعمیر گوشی آیفون آبخورده
  • تعمیرات مربوط به پورت شارژ
  • تعویض برد آیفون
  • تعمیر و تعویض اسپیکر گوشی
  • تعمیر مشکلات میکروفون
  • تعمیر مشکل شارژ نشدن گوشی اپل

فرآیند تعمیر و ارسال دستگاه از سوی نمایندگی اپل

فرآیند تعمیر و ارسال دستگاه از سوی نمایندگی اپل

کارشناسان پس از دریافت دستگاه شما از نمایندگی اپل کرمان،با توجه به گفته شما درباره مشکلات گوشی، روند عیب یابی و تعمیرات دستگاه را آغاز می کنند. این اقدامات به صورت زیر می‌باشد:

1- پس از دریافت گوشی شما کارشناسان روند عیب یابی آن را آغاز می‌کنند.

2- کارشناسان زمانی که عیب اصلی گوشی شما را پیدا کردند،از نمایندگی اپل کرمان با شما تماس گرفته و مشکل گوشی را برای شما شرح می دهند و سپس هزینه تقریبی را به شما اعلام می کنند.

3- در صورت دریافت رضایت از سوی مشتری روند تعمیرات آغاز می‌شود.

4- در فرآیند تعمیرات،اگر گوشی شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد به شما اعلام می‌شود.

5- پس از اتمام روند تعمیرات دستگاه شما، توسط کارشناس مورد نظر نمایندگی تعمیرات اپل تست می شود.

6- در این مرحله شماره حساب و یا شماره کارت برای شما ارسال می‌شود.

7- در نهایت دستگاه شما با بسته بندی محکم و ایمن به صورت سالم به آدرس شما ارسال می‌شود.

شما عزیزان جهت دریافت مشاوره و خدمات تخصصی تعمیرات گوشی آیفون می توانید از طریق دکمه زیر با کارشناسان نمایندگی اپل در کرمان در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس تعمیرات