نمایندگی اپل اصفهان

نمایندگی اپل اصفهان خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی آیفون را با بهترین کیفیت و قطعات ارائه می دهد.

هدف این مرکز فراهم آوردن تجربه ای مثبت برای مشتریان است تا بتوانند با اطمینان خاطر از خدمات این مرکز استفاده کنند.این نمایندگی‌ با تیم‌ متخصص و آموزش‌دیده، به مشتریان کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند و از خدمات با کیفیت بهره‌مند شوند و برای همه شهر ها خدمات غیر حضوری و برای اصفهان خدمات حضوری ارائه می دهند. 

در نهایت، نمایندگی‌ تعمیرات گوشی اپل اصفهان  می‌تواند  تجربه‌ای لذت‌بخش در زمینه ی خدمات  و استفاده از گوشی‌های هوشمند را برای شما کاربران عزیز فراهم آورد.

نمایندگی اپل اصفهان

خدمات نمایندگی اپل اصفهان

رفع مشکلات آنتن دهی گوشی آیفون

مشکل انتن دهی در گوشی های اپل بر اثر دلایل مختلفی اتفاق می افتد که در ادامه به آن می پردازیم :

یکی از علل ها، موقعیت جغرافیایی است که ممکن است در زندگی روزمره به منطقه ای با پوشش شبکه ای ضعیف برویم و در آن موقعیت قرار بگیریم که موجب انتن دهی ضعیف می شود. تنظیمات شبکه تلفن همراهمان ممکن است به درستی سازماندهی نشده باشد و باعث به وجود آمدن این مشکل شود ،البته در این زمینه وجود موانع فیزیکی می‌تواند انتن دهی را ضعیف کند .

در بعضی مواقع نسخه سیستم عامل های  قدیمی می‌تواند مشکل هایی در زمینه انتن دهی به وجود بیاورد و بعضی از قاب ها باعث می شوند که سیگنال های قوی به تلفن همراهمان نرسد و انتن دهی را تضعیف می کند اگر که مشکل انتن دهی دارید می‌توانید به مرکز نمایندگی گوشی اپل اصفهان مراجعه کنید و ما سعی می‌کنیم بهترین ها را در اختیارتان بگذاریم .

تعویض باتری گوشی آیفون در اصفهان

تعویض باتری گوشی آیفون در اصفهان

میزان کم شدن درصد سلامت باتری گوشی آیفون بستگی به نحوه استفاده شما از گوشی دارد. استفاده کردن از گوشی هنگام شارژ شدن،استفاده از شارژر های فیک و غیراورجینال و استفاده طولانی مدت از گوشی در دماهای بالا همگی سبب آسیب به باتری و در نهایت سبب کاهش درصد هلث باتری گوشی آیفون می شود . اقدامات زیر تا حدودی موجب طولانی شدن عمر باتری گوشی شما می شود :

  • در دماهای خیلی گرم و یا سرد از گوشی اپل خود استفاده نکنید.
  • هنگام شارژ شدن گوشی از آن استفاده نکنید.
  • تنها از شارژر های اصل شرکتی برای شارژ کردن گوشی آیفون خود استفاده کنید.
  • سیستم عامل گوشیتان را همیشه به روزرسانی کنید.
  • اجازه ندهید شارژ گوشیتان به صفر درصد برسد،سعی کنید میزان شارژ گوشیتان را بین 20 تا 80 درصد حفظ کنید.

در پایان اگر فکر می کنید باتری گوشیتان همانند قبل شارژ را در خودش ذخیره نمی کند،بهتر است برای بررسی و یا تعویض باتری موبایل آیفون خود از طریق دکمه انتهای صفحه با کارشناسان نمایندگی گوشی اپل اصفهان ارتباط برقرار کنید .

تعمیر و تعویض تاچ گوشی اپل در اصفهان

تعمیر تاچ در گوشی های اپل معمولا در شرایط های زیر اتفاق می افتد که در ادامه خواهیم دید: 

در بعضی مواقع  حتی در زندگی روزمره مان که با گوشی زیاد کار می‌کنیم ممکن است که تاچ به لمس پاسخ ندهد و کار نکند در این صورت باید تاچ گوشیمان حتما تعمیر شود و اگر تاچ گوشی دچار آسیب دیدگی فیزیکی ، شکستگی یا ترک شود تعویض تاچ ال سی دی گوشی آیفون باید بصورت کامل انجام شود‌

گاهی اوقات ممکن است که نرم افزار هایی که در گوشیمان قرار دارد باعث عدم عملکرد نادرست و تضعیف تاچ شوند در این صورت نیاز به ریست و به روز رسانی نرم افزار است و اگر تلفن همراهمان در تماس با آب یا رطوبت قرار بگیرد تاچ آسیب میبیند و نیاز به تعمیر دارد اگر با این مشکل روبه رو شدید می‌توانید به نمایندگی اپل اصفهان سر بزنید .

رفع مشکلات حاصل از آبخوردگی گوشی آیفون

رفع مشکلات حاصل از آبخوردگی گوشی آیفون در نمایندگی اپل اصفهان

زمانی که گوشی آیفون شما دچار آبخورگی می شود یک سری اقدامات اولیه مثل خشک کردن آن بهتر است انجام دهید . اگر گوشیتان در قاب قرار دارد سریع قاب را از گوشی جدا کنید و با استفاده از یک حوله قسمت های خارجی گوشی را خشک کنید.

اگر فکر می کنید ممکن است آب وارد قسمت پورت گوشی شده باشد،دستگاه را تکان دهید تا قطرات آب خارج شود. در این موقعیت به هیچ عنوان گوشیتان را روشن نکنید و از وسایلی همچون سشوار برای خشک کردن آن استفاده نکنید. سعی کنید در سریع ترین زمان ممکن  جهت تعمیرات و بررسی به نمایندگی گوشی آیفون اصفهان مراجعه کنید .

تعمیر برد گوشی اپل

برد یکی از مهم ترین اجزای گوشی آیفون به شمار می رود و بدون این قطعه عملا گوشی شما کار نمی کند. برد در واقع رابط بین بسیاری از قطعات گوشی است و نقش بسیار مهمی دارد. عوامل زیادی همچون وارد شدن ضربه،آبخوردگی،استفاده از باتری غیراصل و… می تواند سبب آسیب به برد و خرابی آن شود. از عوامل خرابی برد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • شارژ نشدن و خالی شدن ناگهانی شارژ گوشی
  • ریستارت شدن مداوم گوشی آیفون
  • کارنکردن دوربین و یا اسپیکر گوشی
  • گیر کردن گوشی بر روی لوگو آیفون

اگر علائم بالا را در گوشی خود مشاهده کردید،باید جهت تعمیرات و بررسی گوشی خود به نمایندگی گوشی اپل اصفهان مراجعه کنید. کارشناسان و تعمیرکاران این مجموعه به طور تخصصی مشکل گوشی شمارا با بهترین کیفیت و قیمت برطرف می کنند.

تعمیر گوشی آیفون ضربه خورده در نمایندگی اپل اصفهان

تعمیر گوشی آیفون ضربه خورده در نمایندگی اپل اصفهان

بسته به میزان ضربه و فشار وارد شده می تواند مشکلات مختلفی برای گوشی به وجود آید در بهترین حالت ممکن است تنها صفحه گوشی ترک برداشته باشد و گوشیتان فقط به تعویض گلس نیاز داشته باشد. اما در مواردی اگر ضربه وارد شده شدید باشد می تواند سبب آسیب به قطعات داخلی گوشی شود و در برخی مواقع نیاز به تعویض تاچ ال سی دی پیدا می کند. پس از ضربه خوردن گوشی باید سعی کنید قسمت های مختلف آن را بررسی کنید تا اطمینان پیدا کنید که گوشی آیفون شما آسیب جدی ندیده است و سالم است.

اگر گوشیتان بدون هیچ مشکلی روشن شد و کارکرد قبلی را داشت می توان گفت مشکلی برای گوشی به وجود نیامده است اما اگر هنگام روشن شدن با مشکل روبرو شدید ممکن است تاچ ال سی دی گوشیتان آسیب دیده باشد. در این موقیت باید به یک مرکز نمایندگی معتبر مراجعه کنید که نمایندگی گوشی اپل اصفهان به شما عزیزان کلیه خدمات تعمیرات تخصصی آیفون را ارائه می دهد.

مراحل تعمیر گوشی در نمایندگی اپل اصفهان

1.عیب یابی گوشی آیفون توسط کارشناسان متخصص در نمایندگی اصفهان

ابتدا متخصصان و کارشناسان نمایندگی گوشی اپل اصفهان گوشیتان را عیب یابی می کنند تا مشکل اصلی آن را پیدا کنند . مشکلات گوشی آیفون در دو دسته نرم افزاری و سخت افزاری قرار می گیرند. رفع عیب به وجود آمده در آیفون شامل عیب یابی و یافتن مشکل اصلی،تعمیر یا تعویض قطعات آسیب دیده و انجام یک سری اقدامات نرم افزاری در صورت نیاز،میتواند در نهایت سبب رفع مشکل به وجود آمده شود. پس از یافتن اینکه عیب گوشی شما در کدام دسته تعمیرات قرار می گیرد کارشناسان متخصص در آن زمینه روند تعمیرات را آغاز می کنند .

2.اعلام هزینه تقریبی تعمیرات به مشتری

پس از اینکه مشکل اصلی گوشی شما توسط کارشناسان بررسی شد متخصصان نمایندگی اپل اصفهان هزینه تقریبی تعمیرات گوشی به شما اعلام می کنند . هزینه اعلام شده تقریبی است زیرا در هنگام روند تعمیرات ممکن است متخصصان به قطعات آسیب دیده برخورد کنند و در این صورت گوشی شما نیاز به تعویض قطعه دارد و هزینه ها تغییر می کنند .

3.تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده در صورت نیاز

در صورتی که کارشناسان تشخیص دهند گوشی شما نیاز به تعویض قطعه دارد با شما ارتباط برقرار می کنند و این موضوع را اطلاع می دهند، پس از دریافت رضایت مشتری قطعه مورد نیاز تعویض یا تعمیر می گردد . لازم به ذکر است اگر قطعات استفاده شده در روند تعمیرات و تعویض اصل و اورجینال نباشد،می تواند مشکلات زیادی را در اینده برای گوشی به وجود اورد. کلیه قطعاتی که برای تعویض در نمایندگی گوشی اپل اصفهان استفاده می شود قطعات اورجینال و شرکتی هستند و از این بابت خیال مشتری را راحت می کنند .

4.اتمام روند تعمیرات و اعلام هزینه دقیق تعمیرات به مشتری

پس از پایان روند تعمیرات هزینه کامل و دقیق و خدمات انجام شده به مشتری اعلام می شود.

5.تست گوشی و تحویل به مشتری

یکی از ویژگی هایی که توانسته نمایندگی گوشی اپل اصفهان به یک مرکز معتبر تبدیل کند،نظارت دقیق و کامل به کارشناسان و متخصصان آن است . کلیه مراحل تعمیرات با نظارت بر روی تعمیرکاران انجام می شود و پس از اتمام روند تعمیرات قبل از اینکه گوشی به مشتری تحویل داده شود توسط کارشناس مربوطه به طور دقیق تست می شود و بدون وجود هیچ مشکلی به مشتری تحویل داده می شود .

برقراری ارتباط با کارشناسان نمایندگی موبایل اپل اصفهان

برقراری ارتباط با کارشناسان نمایندگی موبایل اپل اصفهان

این نمایندگی خدمات تعمیرات گوشی آیفون را به طور تخصصی به سراسر کشور ارائه می دهد شما عزیزان جهت برقراری ارتباط با کارشناسان نمایندگی گوشی اپل اصفهان می توانید از طریق دکمه زیر راه های ارتباطی را مشاهده کنید و در صورت نیاز از مشاوره رایگان با متخصصان مجموعه بهره مند شوید.

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام گوشی آیفون ۱۳ پرومکس دارم که در اثر ضربه تاچ خراب شده است لطفا هزینه تعمیر و آدرس نمایندگی اپل اصفهان را لطف کنید.

    1. سلام دوست عزیز به دلیل نوسان قیمت ها لطفا جهت استعلام قیمت بروز تماس بگیرید. آدرس نمایندگی اپل اصفهان در خیابان احمدآباد است که در زیر سایت می توانید مشاهده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس تعمیرات